Monday, December 19, 2011

admire her

*gambar kabur SORRY !


lepas Magrib aku nak cari something kt Google. Namun hati aku terdetik nak cari blog Dena. Finally, aku jumpa. Bangga ! Aku kenal dia since aku tengok video dia semalam. Pasal dia macam mana dia boleh tunang? Awesome gila ! I'm proud of her. Lepas tu,aku dok usha-usha blog dia. Baca post dia yang lalu.


Seriusly,dia gadis yang cool !. but still as muslimah. Walaupun perwatakan dia yang gila-gila (about her kat blog dia). Memang aku bangga dengan dia sebab dia terima jodoh pilihan keluarga dia. Baca post dia pasal malam lepas buat solat istikarah, lagi aku terharu sebab keesokkan harinya dia cakap kat mak dia..dia setuju terima lelaki tu. Mak dia hug dia and cried. Ya Allah,if aku ada kat tempat dia. Aku rasa aku pun boleh nangis.


nota jiwa : yang baik dari Allah. Kita manusia mampu merancang,Allah yang menentukan.

No comments: