Friday, December 9, 2011

My feeling.


Aku tak tahu kenapa manusia zaman sekarang talam dua muka. Ada masa baik dengan aku,ada masa tidak? Fine,kalau tak suka aku. Takpe. Aku lebih selesa bersendirian.


Sekarang,aku memang cepat stress. Sebabnya dah nak dekat final. So aku busy dengan assignment segala bagai. Aku kena manage masa aku sebaik yang mungkin. But kadang-kadang aku lemah..aku tak kuat nak hadapi stress. Aku akan mula menangis.


Pernah aku pendam perasaan aku tu,sampaikan rasa nak je jerit panggil mak aku kat Melaka. Aku tak boleh tahan. Aku bengang gila masa tu. Aku tak tahu apa jenis manusia yang buat dajal dengan aku tu. Huh !


Kadang-kadang bila kita nak berjaya,ada je penghalang yang datang. Bila kita berusaha,ada je orang memintas jalan kita. sesungguhnya Allah nak menguji aku,aku redha. Aku mampu teruskan perjalanan hidup aku ini.


nota jiwa : kat FACEBOOK pun boleh bergaduh dengan adik aku yang sengal tu.

No comments: