Saturday, December 24, 2011

Study Week make me crazy.



Ya Allah , aku harus hindari perangai malas. HARUS! Sebab aku perlu focuskan study. Even short sem aku dapat pointer cun ! Sem 1 aku nak lagi cun,biar kasi parents aku senyum lebar. That's my promises.Walaupun ada beberapa subjek aku kurang minat tapi sekarang aku dalam proses menjinakkan diri nak study subjek tu. NOTHING IMPOSSIBLE.


Dua hari lepas, aku sakit pening kepala. Tak pernah aku pening teruk macam tu. Aku call mak pagi tu, sebab aku tak larat sangat nak pergi kelas. Nasib baik pagi tu kelas satu je dan hari last kelas. Tapi aku kuatkan semangat aku nak bangun dan bersiap pergi kelas. Sebelum pergi kelas,aku sarapan roti. Tapi lepas tu aku mual.


Ternyata pada hari tu, Allah nak uji aku. Aku rasa down gila sebab sakit macam ni jauh dari keluarga. Kawan-kawan ada yang ke kelas. Aku tak nak susahkan kawan-kawan aku. Malam tu pula,aku ada final test. Lagi hebat la kepala otak aku nak study petang tu.


nota jiwa : bila aku nak study ini,asyik layan lagu.


No comments: