Monday, September 30, 2013

Monday.

Assalammualaikum.

Hari ni sepi+boring+stress bila takde kerja nak buat. Setiap hari aku akan hadapi hari-hari bosan camgini kalau takde TASK. Sob sob. Hari demi hari, report demi report aku biarkan tergendala. Aku benci nak update sebab aku akan stuck nak kelentong apa lagi. Bila praktikal, aku rasa tiada apa yg aku belajar. Belajar menjadi budak suruhan org.

Ku buka instageram, nothing.
Ku buka whatapp, nothing.
Ku pandang skrin handset, nothing.
Ku buka email, nothing.

Apa lagi aku mampu buka,aku buka CUMA Facebook saja aku tak boleh nak buka. Kesian!

Sedihnya aku duduk di sini, tanpa elaun aku melopong setiap bulan. Aku jadi serba daif, di mana boleh aku cari duit utk isi minyak kereta. Allahuakbar sedihnya.

Pagi tadi,aku terlanggar batu penghadang jalan. Aku kelam kabut sebab dah lambat nak sampai ofis. Kebetulan pagi ni, tiada kereta yg parking di tepi jalan itu. Selalunya,dah penuh. Habis kemek rim tayar. Rasa sayu tengok akibat kecuaian aku sendiri. Subhanaallah.

Ya Allah, permudahkan perjalanan ku setiap hari. 

No comments: