Saturday, January 8, 2011

Dugaan sebagai hamba Allah.

Tadi aku ada baca blog orang niw..cakap pasal trend zaman sekarang bertudung.. Asyik cakap pasal perempuan je kan..??.. *HAHA.. Ak terasa sebab ak perempuan..tapi entah lah. Ak tak pandai nk bahas bab2 ini.. Biarlah orang yg pakar mengadili kes ini,ak yg pernah jadi Perdana Menteri bahas ala2 parlimen (dekat sekolah 2010) belum layak untuk mengutarakan usul ini... Bila ak baca,Ya Ampun banyak gila orang komen post tu.. Ak tak larat nk baca semua sekadar scroll ke bawah..baca sekali lalu..

the konklusi is Allah maha Adil..suatu hari nanti kita semua akan menjadi milik Allah..
Okelah,fullstop..tak nak cerita pasal tu..


Tepat malam ini pukul 12.01am..genaplah sebulan ak bersara dari jadi pelajar sekolah.. Sedih kott.. Dah lama tak jumpa kawan2. MAsa last exam PrinsipAkaun. Ak tak heran sangat dengan kawan2 ak tu sebab minggu depan tu nk jumpa ann.??. Tapi bile tolak tambah dah nk hampir sebulan ak tak jumpa dorang. Ak rindu tapi apa ak boleh buat. Kalau ajak jumpa,mesti ada yg busy kerja lah,tak siapa nk hantarlah,tak ada masa lah n macam2 alasan bakal diutarakan. Tu sebab ak malas nk jumpa..sebab ak tahu ape jawapannya.

Kadang2 ak sedih sebab kenapa kawan2 ak camtu.?. Kew ak yg tak nak jumpa??. Entahlah. Angah selalu cakap kawan masa kt U lagi best.. Err..??.. Betul kew..??.. No komen lah.. Cukuplah ak dapat tahu "IZZATI AZMAN" rindu teramat kat ak.. Ak menghargainya sangat2. Ak ingatkan kau dah lupa kt ak..??.. Yerla,ak menyendiri sekarang tiada pekerjaan pon.. Duduk tanam anggur kt rumah.. Kalau ak nk keluar pon,sia
pa nk bawa? Lesen pon tarak...



Kita tetap kawan sampai bila2..
Jumpa kt sekolah sama2..
Rehat same2..
Bergaduh same2..
Gelak same2...
Lepak same2...
Borak dan gossip same2..
tapi sekarang dah tiada dah semua tu sejak dah abes sekolah..
Aku rindukannya,hanya Allah saja yg tahu ak rindu korang..
Moga kita kekal untuk selama2nya..Amin..



2 comments:

Kekasih Sejati said...

hehehe...
giler ko, x kn aku nk lupekn kwn2 aku...
mesti la tidak..

Mira_Idora said...

hahaha...
ye3..baek2..
saya sayang sangat kt awkk tw..!!..*KAKA!