Monday, January 31, 2011

Aku badmood kau ada?



Aku pelik dengan sikap manusia yang terPERASAN or mengharap untuk disayangi tanpa kerelaan seseorang. Ohh..please lah...aku tak suka...!!...


HAri ini aku belajar berjalan cepat,otak kena cepat pick up,tangan kena pantas buat kerja dan segala bagai. HAHA. Act,aku rasa lenguh kaki aku berjalan ke sana sini. Aku rasa seronok bekerja sehingga aku dapat lupakan masalah aku yang meruntun jiwa.


Aku mengaku aku ada juga masalah yang tak dapat aku selesaikan. Tapi alhamdulillah..dengan kesibukan aku bekerja dapat melenyapkan masalah aku + kerinduan aku pada someone. FULLSTOP!. Eh,best weyy...kerja.. Dapat juga aku lupakan hal duniawi aku yang tiada kesudahan. HAHA.


Melaka dah masuk 3hari ini hujan renyai2.. Aku terpaksa menggagahkan diri untuk pergi kerja naik bas. Ikutkan hati MALEH der. Tapi siapa pulak nak hantar aku nanti? Aku pakai ler sweater pemberian abang aku. Tetiba aku rasa diri aku COOL terperasan macam lelaki. HAHA. Buat muka selamba sudah.. Aku ada sweater ala2 brutel,kau hado ke?? Kalau tak ada,sila senyap. Jangan nak cakap pape. *nada gurau.

Doa2kan supaya tempat tinggal aku dan kawasan yang sewaktu dengannya tak berlaku banjir. Sebab area Jasin dah mula pindah rumah. *kalau tak silap telinga aku dengar lah! HAHA.

2 comments:

HaNa Hani said...

pergh...sbr jerla dier
bese la adt dunia
^_^

Mira Idora said...

huhu...yee...betul..
thnx ya..!