Wednesday, January 19, 2011

Najwa Latif

her superb voice !!



Aku membelogwalking tadi. Tetiba aku terjumpa budak atas niw kt blog SITI FATIMAH. Baru umur 16tahun. Dah pandai main gitar. Aku 18tahun? *belum genap lagi! HAHA. Tak reti main gitar. Yang bestnya,family dia sangat supporting.. Terutama ayah dia. Sanggup belikan gitar untuk dia. Aku kira2 tadi dia ada 5 gitar !! Perghh..!!.. Jeles gila. Aku tiada gitar,aku hanya ada mak dan abah. HAHA!


Best gila jadi dia. Suara sedap! Ada bakat betul budak niw nak jadi macam Yuna kan..??.. Kenapa aku tidak..??.. HEHE. Tak pe2..education lagi penting. *bak kata abah. Pape pown,aku saja nk share dengan kalian. Kalau tak percaya suara dia superbb!!..boleh terjah blog SITI FATIMAH..*klik yang merah tu. Tengok lah video si gadis bernama NAJWALATIF. Dia sangat hebat! Im proud with her. Itu pendapat aku tentang dia. anda bagaimana?

dia famous dekat Youtube,mungkin ada yang dah kenal.
Aku kenalkan kepada yang belum kenal dia.




Thnx for reading!

No comments: