Tuesday, February 1, 2011

SENYUMAN.

Aku tak reti senyum


"dik..kenapa muka kau muka KETAT jee...tapi bila kau senyum nampak lawa laa" *akak kedai HOTLINK tu cakap2..

Huh..aku tak mampu nak cakap pape..sebab dah memang aku muka aku macam tu. Nak buat cane? Dari kecik aku tak suka senyum. Apa kata korang tengok gambar atas tu..aku kalau senyum mesti bibir aku sengit... Tu sebab aku tak nak senyum.


Lagi satu,aku kalau nak ambil gambar..mesti aku tak nak. Sebab aku tahu aku susah nak senyum depan camera even orang paksa! HAHA. Mungkin tu habit aku,tak suka senyum.


Dan aku juga seorang yang GARANG. Pak long selalu cakap.."kalau berlaki esok..entah2 laki dia lari terus..dak Mira niw garang bebenau..!!" Aku memang camtu. Act,tu perwatakan aku. Aku tak tiru siapa2. Aku adalah aku. Segarang2 aku,hati aku tetap hati seorang perempuan. HAHA. Kalau aku garang pown,pakwe aku lari..tak de aku hairan..Kumbang bukan seekor..!! *muka selamba cakap cmtu..kalau betul2..terjadi..padan muka aku..!!... Jangan jadi cam aku..Aku memang dasat dasat orang yer.


mood : aku sangat penat sebab buat order nasi AYAM PENYET 12 bungkus. Kena siapkan jam tu juga. Dengan ramai customer masuk. Aku terpaksa berjalan laju macam kereta Ferrari. Tangan kena pantas2. Kerja oh kerja!!!

No comments: