Thursday, February 10, 2011

Beras oh beras,



Penat gila beb ! act,nk rest tapi malas sebab nak relax menghadap lappy ha. Hari ini aku kena denda dengan bos,paksa aku dengan kawan segile aku beli beras. Then,kami kena lah angkat dari kedai beli beras sampai ke kafe.*tak jauh laa tapi agak brutel!. Agak malu lah juga,tapi aku abaikan malu sebab takde orang yang aku suka nampak? HAHA!


Selalunya suami Bos aku yang beli tapi tadi dia memang saja nak kenakn aku dengan kawan aku. den sabo jela.. Apa2 pown hari sabtu niw den minta cuti. Den nak amek lesen. Dah lamo apak den suruh amek tapi den maleh. *pehal cakap negori lak aku??


Oke,semalam mood aku tak berapa bagus. Aku rasa tuhan saja yang faham perasaan aku time tu. Takpe,redha jela. Aku ada benda nak share dengan korang tapi nanti jela aku update. Malas nak pergi ambil kertas tu. Benda yang baik aku suka kongsi.


bye.

No comments: