Sunday, February 20, 2011

eeuuwww...!!...

Oke,itu stail meluat orang cakap. Aku selalu sebut "eeuuwww !!! " masa kt sekolah dulu. And the guys mulalah nk mengejek aku mulut macam mulut itik. *ada aku kisah ke? Aku tak kisah orang nak mengata or mengutuk aku. Aku suka ! Kalau kita mengutuk orang,kita akan kena balik. Sebab Allah itu maha adil.


Dan tadi aku membuat cucian mata ke mata,hati ke hati,jiwa ke jiwa ?? Aku BW blog yang update dan yang aku selalu baca. Dan aku tertarik dengan si gadis ini, Anis Syafira kot? *sory klu ejaan salah. Serius weyy..dia sangat2 terkiut miut.. Tak terkata lah aku.*tak percaya klik lah nama dia terus ke blog dia. Kesian an,kalau blogger yg cun2 memang kena attack macam orang dengki la hape laa.. Tapi biasalah hidup di muka bumi Allah ini,tak lari dari hasad dengki tu semua. Tapi Allah tak suka manusia berbuat demikian kerana boleh memecahbelahkan umat.
BILA MATI NANTI YANG KITA BAWA IALAH AMAL SOLEH DAN BALASAN PAHALA YANG DIRAIH SEMASA HIDUP.


Btw,aku suka baca blog orang yang popular walaupun aku tak feymes.. HAHA. Cukuplah sekadar menumpang baca blog mereka dan menjadi followers mereka.


mood : dah lulus ujian tadi. Alhamdulillah. Moga Allah permudahkan urusan aku di dunia ini.