Thursday, February 17, 2011

SPM 2010.



Upu dah mohon dah ! Yeay..at last settle juga. Punyalah lama aku memikirnya nak pilih kos apa dan U apa? Huh..its very difficult to make decision.


Oke,ada 1 problem lagi. Pasal lesen motor. Kenapa aku ambil lesen MOTOR sahaja. *ramai orang tanya dan pelik? Yeah,selalu the girls boleh ambil lesen kereta je. Yerla,kereta sesuai sikit dengan perempuan. Tapi aku tak. Sebab aku bakal nak jadi MINAH REMPIT. Jawapan paling mudah nk jawapkan? So,sabtu ini aku akan mengikuti ujian komputer. Aku takut sebab dah lama tak kena ujian. Maklumlah,dah habis sekolah. Ingat enjoy gila je.


Lastly,kenapa mereka mengingatkan aku tentang result SPM 2010. Seriusly,aku tak pernah sedetik pown fikir pasal result. Mereka yg sangat prihatin mengingatkan aku. HAHA. Hrm..aku hanya berdoa kepada Allah..mudah-mudahan..aku dimurahkan rezeki.. Walaupun aku agak takut bila orang asyik sebut2,aku tenang aje. Aku dah usaha dah sekarang aku tawakal.


*disaat ini aku sangat merindui zaman sekolah aku,aku rindu kawan2 aku,gelak tawa mereka tak pernah lekang dibibir mereka. Dan aku juga rindu nak turun basten nak curi tengok dah ngek. OMG !!! Boleh aku putarkan masa balik takk?







No comments: