Thursday, February 24, 2011

Oh lelaki.

Hari ini aku cepat naik angin. Aku kalau dah bengang,semua benda aku nak hempas. Tapi aku kadang-kadang malas nak ikutkn nafsu kemarahan aku. Karang aku terbalik kedai tu aku kerjakan. Tapi kedai tu time lengang TIADA ORANG masuk,memang bosan tahap gaban laa. Tapi kalau ramai customer masuk,perghh..aku rasa nak kencing pown tak senang. Kalau masuk tandas tu,kena limit masa. Sebab karang ada je orang sebut nama aku. Dasat2..


Well,petang tadi arshad datang. Aku bagi dia buku
aku masa form5. Aku agak keberatan nak bagi,sebab aku sayang giler kat 1 buku tu. Tapi tak pelah aku tahu dia rajin study. Ingatkan nak balik sama dengan dia. Aku habis kerja pukul 6.30pm. Dia sanggup tunggu. Err,dia kata kalau balik rumah dia tidur je. Tapi tak jadi balik sama sebab mak aku nak ambil aku.
*tak pernah2 aku lepak dengan lelaki,dialah lelaki yang selamba badak lepak dengan aku. Agak kesengalan juga dia tu.


**aku dah lari tajuk dah ! HAHA!



Serius niw,aku ada terbaca 1 benda menarik tentang lelaki kot? Aku mula2 tak berapa faham tapi baca jela an? Alang2 tu aku menambah ilmu. Bila dah habis baca,aku terasa "perghh..!!!" Santap betul tapi ehh..betul lah tuan blog tu tulis. Pape jelah. dan aku suka ayat niw "
find someone you can live with. Not dying for." baca sini.

Aku perhatikan budak2 zaman sekarang kalau bercouple,hrmm tak payah nk cakap la. Benda haram tulah bagi mereka halal. Dan aku sangat tak faham kenapa mereka mahukan "bercouple" sedangkan masih bersekolah. Bagi aku,itu bukan keperluan untuk masa depan. So,fikirkan lah yang mana baik dan yang mana buruk.


mood : aku ada suka lelaki tapi tak delah sampai nk memiliki. Merepek je aku niw. Suka tak semestinya nak memiliki.






No comments: