Saturday, February 5, 2011

Pertemuan


Bila kami berjumpa ?


  • Jumpa lama kot..tapi aku mendiamkan diri sebab tak tahu nak cakap ape. Cukuplah sekadar tengok muke depa semua kan? Lepas juga rindu aku pada mereka (girls only !)
  • Aku duduk lepak sambil tengok mereka makan2,sebab kaunter KFC penuh gila ! Malas nak beratur beli. Beli bawa balik jela. Btw,hangkut angah sekali teman aku,dan aku teman dia pula pergi library dulu sebelum ke KFC
  • Time ini aku sedang menahan sakit kaki aku melecet akibat kasut macam siot je. Aku terpaksa kawal cara aku jalan.
  • Lastly,seronok dapat jumpa mereka semua. sebab dah sebulan lebih berpisah,aku mula rindu mereka sejak berpisah masa jamuan perpisahan. HAHA !


*aku rasa muka aku paling sengal sebab cara aku pakai shawl tu buruks! Nak cepat punya pasal itulah padahnya ! SO ABAIKAN MUKA AKU TU..



dia lelaki yang poyo macam macho. Dari aku datang sampai nak balik panggil aku " yuna ?? " *erk..aku nampak pelik kew pakai camtu ??



Btw,happy dapat jumpa kawan2.. Hope life korang better than before. Aku doakan korang dapat result SPM yg cemerlang. Kita kawan sampai bila2. Sayang korang ketat2 !



No comments: