Saturday, March 5, 2011

Aku tak faham kau.



Aku tak tahu apa masalah kau suka sindir aku. Aku ingatkan kau ini baik dan sopan. Tapi hampeh. Kau dasat ! Aku tak faham kenapa kau suka sindir aku. Nak katakan apa aku makan dan minum dengan mok,kau tiru kami. Aku tak suka ! Kadang2 aku tak tahan dengan cara kau,tapi aku mendiamkan diri.


Kadang2 kau gelak terbahak2. Ye,aku tahu kau lelaki. Apalah sangat kalau lelaki gelak macam itu gaya? Tapi tolonglah aku dah mula meluat dengan kau. Mula nak runtuh gunung kesabaran aku. Aku sakit hati bila kau sindir aku ,perli aku macam2. Aku tahu aku hanya boleh bersabar. Oke,aku diam.


sedih aku bila nanti tak dapat pergi KL nak tengok makcik aku punya baby. Ciss..ini gara2 kerja akak aku saja dengki tak nak bagi aku pergi. Oke,sekarang aku busan sebab tak tahu nak buat apa. Terlalu busan sampai tak nak tidur walaupun penat.

No comments: