Thursday, March 17, 2011

Loading.

memang betul ler,FACEBOOK nak kena maki dengan aku. Lambat giler loading..!


Aku nak tukar picture baru tapi tak boleh ! Server lambat GILER loading. Aku dengar orang kata 'facebook bulan 3 nak tutup?' Betul ek? entah laa..tak ada pula dalam surat khabar. Kesian nanti dak MARK ZUCKERBERG. HAHA.


Aku nak ucapkan TERIMA KASIH laa sape yg followe
rs aku. Aku rasa makin bertambah laa sekarang berbanding dulu. Aku suka blogwalking sekarang. Sebab aku rasa sayang kat mereka yang jadi followers aku.


Oke,ini je sempat aku ambil. Ada tu aku dah lama aku follower dia,bila aku tinggalkan jejak baru dia follower. Its okey. Aku tak kisah. Dan hari tu,ada sorang tu siap post pasal aku. Makk aaiii,malu aku bila baca. Tapi aku lupa siapa dia? SORRY DEAR. Kadang2 kita follower blog tu,dia tak follower. Maybe tak perasan kot? Tak pelah. Halal je.


Aku ini nak kata pro dalam blog,tidak laa cuma aku sedang belajar cara berblog dengan baik. Dan aku suka baca blog yang feymes2 dan professional. Dulu blog aku paling sengal macam blog kanak2,tapi bila baca blog otai2..aku rasa banyak kurang dalam blog aku. So belajar dari kesilapan.


Ini je aku mampu make upkan blog aku. Aku suka simple2 je. Kalau nak over2 ini tunggulah aku ramai kawan lagi. HAHA!

2 comments:

amalina fadzil said...

menyinggah balik sambil komen..treharu 2 saat sebab dengan tidak-sengaja-nya terrrrnampak pic sy di situ.ngee~btw..FB mmg GARY lah.lembab.sabo jala..

Mira Idora said...

hehehe...
saje2 promote..