Wednesday, March 23, 2011

Result SPM bukan tanda noktah bagi aku.

Yeah,tahniah la kepada yg dapat cemerlang. Yang kureng tu,jangan risau. Org selalu bagi nasihat kat aku,"its not the end of the world". Pape jela. Banyak bende lagi aku kena fikirkn. Patutlah aku tengok akak aku sibuk2 check email,update hitu hini masa dedulu. Sekarang aku pula. Aku rasa yang terbaik is aku berdoa kepada Allah mudah2an diberi petunjuk. Aku tak mampu nak fikir pape.


Lepas dapat result tadi,aku terus bla. Aku tak nak tunggu. Aku redha. Aku bersyukur dengan kebolehan aku. Percayalah,aku tak kuat sebena
rnya tadi tapi mak ada teman aku. Aku makin tabah.


Ye,aku dah check kos ape yang sesuai. Aku pilih UiTM. setakat ini aku suka UiTM. Sebab akak aku ada. HAHA. Entahlah,U lain aku tak tahu ler.
Bukan aku memilih. Dan aku dah mohon KPLSPM,Kursus Penguruan Lepasan SPM. Nak kata confem dapat tu,den tak tahu ler. den tahu mohon je. Selebihnya,aku serah pada Allah swt.

sila kelik kasi debab !


nota jiwa : aku tak sedih tapi aku kecewa 'kawan'. Aku sayangkan kawan2 aku. oke,diam !

No comments: