Monday, March 28, 2011

Perasaan sahaja.

Aku geram betul bila orang tanya result aku then bila aku tanye dia,dia tak terus off. Macam ini !!! Bengang giler aku. Oke,fine kalau tak nak orang tahu result kau,tak payah result orang lain. Kan senang !




Oke,patutnya malam ini kawan aku ajak teman dia keluar. Tapi tak dapat sebab nenek aku mengamuk sakan ! Nenek saya AWESOME ! Abaikan. Aku ini malas betul nak keluar malam sebab aku rasa penat. Sorry yer kawan. Kalau siang takpe,malam tak boleh.


Hari tu aku lepak dengan kawan aku. senang cerita kawan baik der. Tapi bukan kami melepak tapi buat latihan motor der. Kalau aku lepak dengan dia nanti ada yang jeles pula? Nak pulak dia tu lelaki. Dan masa kat tempat tu,ada ler kawan perempuan aku DUA orang. Dorang sakat aku.

Qita : ehh..mira pakwee keww..??
Aku : Mana ada ler. *senyum je..
Qita : eleh,malu2 pula..
Aku : *senyum lagi.

Aku malas nak cakap banyak,kalau dah itu dorang fikir. Lantak lah,tak ada kuasa aku nak komen lagi. Sebab itu kali pertama dorang tengok aku dengan SEORANG LELAKI. Al maklum laa,aku ini kureng sikit dengan lelaki. Tetiba hari tu aku tunggu berdua je dengan lelaki. Mesti dorang fikir itu PAKWE AKU. Oh,peh-liss laa.. Dialah member lelaki aku yang aku baik sekarang.



Nota jiwa : boleh aku main bowling,pergi mcd macam hari tu takk??? rindu pula kat abe dan mamat tu. HAHA ! *oke,perasaan je.

2 comments:

Unknown said...

wah-wah ! Mira ade pakwe tu. Haha, lantak pi je kalau orang tanye weyh. Haha.

Mira Idora said...

hahaha !
tahu tak pe...