Sunday, March 13, 2011

Boros.


Duit gaji bulan 2 habis shopping tadi. Giler ta
k giler? Wa beli jam jenama POLO CLUB tapi sales time tu. Kalau harga sebenar memang MAHAL nak mampus tapi lepas diskuan. HAHA. Wa berani beli lar. *sorry,no picture. Aku malas nak ambil gambar sebab aku kena pakai camera,buang masa aku je nak pindahkan gambar dalam lappy. Tapi abah telah membuat aku curiga sebab abah suruh bawa jam tu pergi kedai tengok dalam dia ORI ke tak? *aku dah start risau kalau tak ORI.


Pape pown,aku puas hati shopping pakai duit aku 100%. Mak hanya teman aku je. Baru aku tahu betapa BOROSnya kalau shooping pakai duit bapak aku dedulu. Kesian abah,dulu masa aku tak kerja,ajak pergi shopping beli macam2 tak kisah ada duit ke tak? sebab abahkan ada. Tapi bila dah kerja,belanje pape pakai duit sendiri baru
ingat nak berjimat.



Kau bajet kau bagus r? Aku sabar jela dengan peel kau.


Nota jiwa : aku agak kesunyian tapi aku mendiamkan diri. sabar jela,Allah itu maha adil.

2 comments:

syika kierana said...

bagus ar sedar akan kesilapan yg lalu.."memborosi duit parent'hehhehehehe

Mira Idora said...

HAHAHA.
yerla,sekali sekala laa...