Tuesday, March 29, 2011

Ini baru pakwe baru.

Pakwe baru der ???



*aku suka picture ini sebab aku senyum ikhlas. HAHA!


Ini bukan pakwe tapi adik bongsu aku. Birthday dia akan datang so aku merangkap kakak dia yang BERGAJI kena bagi hadiah untuk dia. Walaupun dia selalu menyakitkan hati aku,sabar jela dengan kerenah Si Debab sorang ini.


Dialah jantung hati mak dan nenek aku. Dialah orang yang selalu gaduh dengan adik perempuan aku. Dialah yang paling degil. Dialah paling kuat makan. Dasat ! Orang selalu cakap dia tu COMEL. Peh-liss laa..aku akak dia tak nak cakap COMEL? *oke,dengki !



In add,dia memang rapat dengan akak aku niw. So sweet kan? Aku je dia tak nak rapat maybe aku garang sangat kot? HAHA !

Janji bagi hadiah kat kau,debab tak de hal ! Selagi aku ada duit,aku happykan kau. Aku tahu kau suka lagu 'the time' by Black Eyes Peace ! HAHA!


nota jiwa : hati gembira bila melihat orang bahagia.

No comments: