Tuesday, March 8, 2011

Ohhhmaaaiiidearrr !


macam tak percaya ada orang sudi simpan gambar buruk aku ni. HAHA. Masa form 3 aku rasa. Yeah,sangat tak hensem aku time tu. *apehal lak tak hensem? Aku agak terkejut sebab dah lama tak menatap muka sendiri masa tahun lepas2.


Aku sebenar tak ada mood nak on9 tapi bosan. Membuta time magrib sampai2 je bangun makan. Ini pown ngantuk lagi,akibat tak cukup tidur. Mood aku sungguh mencabar hari ini. Apalah nasib aku ??


Aku tengokkan abang ini dah kahwin tapi umur baru 24tahun. Tapi perangai tak macam orang dah kahwin tapi anak dah 3 orang. Kenapa mesti dia nak mesej dengan perempuan lain? Bini dia tak marah kew? Kesian bini dia,dia asyik syok perempuan lain. dah ada bini nak pancing anak dara orang. *ish2.


nota jiwa : -aku remove kau ! *sorry
-aku tahu kau on9,tapi aku tak nak tegur dah. Biarlah aku rasa sakit hati,malas
nak kawan dengan kau lagi.
-bengang dengan sorang mamat.

No comments: