Sunday, March 27, 2011

Roller coaster bebeh !


dia memang comel ! aku jeles giler.


Macam biasa setiap kali on9 blog,aku akan BW. Aku on9 ler FB,tetiba entah macam mana tah aku terjumpa blog ini. . Aku baca kisah AKU DAN KAWAN BAIK 1. 1stly,aku memang pemalas nak baca entry orang panjang2 kadang2 macam merepek. tu sebab aku malas. Tapi Sis Marina ni tidak sama sekali ! Aku baca kisah dia tu, AKU DAN KAWAN BAIK 1.


Habis je baca,aku rasa kagum dengan dia. Sumpah ! Tapi teringat pulak kisah aku. Lebih kurang sama la. Aku rasa jauh sangat dengan kawan baik aku sorang tu. Entah apa ler silap aku. Oke,aku berdiamkan diri jela.


sekarang ini aku tengah menyemakkan diri dengan hal aku. Yerla,lepas keluar result macam2 benda nak aku uruskan. Aku kena fikir KOS ape aku nak ambil. Aku cakap dengan Angah,aku tak nak ambil kos yang aku tak suka. Jangan paksa aku. Aku tak suka bawa benda yang aku tak de minat. Angah sangat memahami. Dia tahu peel aku cane kalau dapat benda aku tak suka.


nota jiwa : aku rasa aku macam dah tak de perasaan je. Tak pelah,aku kawan jelah dengan semua orang. HAHA.

dan

peh-lisss laaa jangan kata aku comel ke putih? Aku tahu ada orang lagi comel dan putih dari aku. Iyekan dok? Aku bersyukur kerana aku dikurniakan dengan sempurna.


No comments: