Thursday, March 31, 2011

Kami pernah digelar BELANGKAS.


  • Ye,kami memang rapat.
  • sama-sama giler.
  • Tiada kata yang sesuai untuk kami selain BELANGKAS setakat ini. HAHA !

yee..dah dapat gaji. Aku buntu tak tahu nk buat apa? Aku tahu nak shopping lagi ! Itu je ada dalam kepala hotak. Birthday kawan2 lambat lagi. Gaji kali ini masyuk sikit. Kalau ada duit,aku asyik nak keluar. Haish!


Oke,aku sangat malas untuk sabtu dan ahad. Sabtu aku ambil cuti. Yeehhaaa !!


Nota jiwa : aku sangat penat. Aku rasa sayu bila dengar lagu SELAMAT TINGGAL-zizan ft dina. Terasa seolah2 aku ada dalam lagu tu. Ahh,perasan lagi. !

the video !!





3 comments:

qin said...

wah,,dah dpat gaji..shopping sakan la kan..hihi..

syika kierana said...

memang mcm belangkas pun!hehehehhehe

Mira_Idora said...

@qin : haha. tahu tak pe...
@syika kierana : haha..memang pown.